زنجان؛

اجرای ۶۶ طرح انتظام بخشی و پاكسازی نقاط جرم خیز در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در دو ماهه امسال بیش از ۶۶ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، انتظام بخشی و پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز در زنجان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛ خانی پور افزود :اجرای طرح های پاكسازی پاسخ مثبت پلیس به مطالبات به حق شهروندان و افزایش ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه به شمار می رود.

وی ادامه داد:اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز كه با استقبال مردمی مواجه شده است تداوم دارد و در این طرح ها ، جمع آوری و ساماندهی معتادین تابلو و متجاهر بمنظور ناامن كردن محلات جرم خیز ،پاكسازی نقاط آلوده و دستگیری توزیع كنندگان مواد مخدر ،برخورد قاطع با اراذل و اوباش ، موتورسیكلت سواران متخلف ،سارقان و مالخران مد نظر می باشد.

خانی پور با تاكید بر اینكه رویكرد پلیس از اجرای طرح های پاكسازی نقاط آلوده و جرم خیز ، افزایش احساس امنیت است،گفت: در دو ماهه سال جاری پلیس در سطح شهرستان زنجان، بیش از ۶۶ طرح پاكسازی نقاط آلوده را به مرحله اجرا گذاشته است.

فرمانده انتظامی زنجان با بیان این كه پلیس بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان میباشد،اظهار داشت:مردم می توانند در صورت مشاهده موارد مشكوك سریعا با فوریت های پلیسی ۱۱۰ ارتباط برقرار كنند تا انشا اله با مشاركت شهروندان امنیت پایدار در جامعه را برقرار كنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.