نگرانی راکیتیج از حذف کرواسی

هافبک سرشناس تیم ملی کرواسی نگران آن است که یوفا T کرواسی را به دلیل آشوب هوادارانش از رقابت های یورو 2016 کنار بگذارد.

نگرانی راکیتیج از حذف کرواسیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛پس از آن که یوفا اعلام کرد اغتشاش هواداران کروات را در دقایق پایانی مسابقه تیم های کرواسی و جمهوری چک مورد رسیدگی قرار خواهد داد،ایوان راکیتیج زننده گل دوم کرواسی این مسابقه اذعان کرد که نگران حذف کشورش از رقابت های یورو است.
کرواسی که با 4 امتیاز تیم دوم گروه چهارم محسوب می شود بازی بعدی خود را مقابل اسپانیا ،صدرنشین گروه، برگزار خواهد کرد. اما راکیتیج نگران آن است که قبل از آن، یوفا کرواسی را از یورو کنار بگذارد.
او پس از سوت پایان بازی گفت : باید دید آیا ما در برابر اسپانیا بازی خواهیم کرد یا نه؟ شاید پس از این ماجرا آنها ما را به خانه بفرستند. در کرواسی،طرفداران بسیاری هستند که تیم ملی را دوست دارند و آنها قادر نخواهند بود بازی های کرواسی را ببینند.
وی افزود: گفتن این نکته سخت است ، اما وقتی دور از خانه بازی می کنیم احساس راحتی بیشتری داریم... ما خوش شانس بودیم که بازی ادامه پیدا کرد، داور می خواست فورا مسابقه را تمام کند.
راکیتیچ در پایان هواداران را عامل از دست رفتن پیروزی تیمش دانست و گفت:وقتی بازی به دلیل مشکلات هواداران متوقف شد ،ما سرعتمان را از دست دادیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: راکیتیچ ، کرواسی ، یوفا ، حذف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار