سمنان؛

تولد 3 نوزاد در آمبولانس

از سه نوزاد متولد شده یک نوزاد به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی اميرالمؤمنان(ع) و دو نوزاد به بیمارستان امام خمینی (ره) گرمسار انتقال یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در سال گذشته و با تلاش تکنسین ها و متخصصان اورژانس این دانشگاه، سه نوزاد در آمبولانس ها به دنیا آمدند.

مهدی شادنوش با بیان اینکه سه نوزاد در سال ۹۴ داخل آمبولانس هاي اورژانس خدمات پيش بيمارستاني ديده و چشم به جهان گشودند، افزود: طی سال گذشته این زایمان ها توسط تكنسين هاي اورژانس در آمبولانس هاي اورژانس انجام شد.
وی افزود: با سرعت عمل اورژانس پیش بیمارستانی و انجام اقدامات درماني مناسب، تكنسين هاي اورژانس ۱۱۵موفق شدند طي سال گذشته سه مورد زايمان را داخل آمبولانس انجام داده و مادر و نوزاد را سالم به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه منتقل كنند که از سه نوزاد متولد شده یک نوزاد به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی اميرالمؤمنان(ع) و دو نوزاد به بیمارستان امام خمینی ره گرمسار انتقال یافتند.
شادنوش همچنین از انجام ۲۸ هزار و ۴۰۷ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی از سوی این مرکز در سال ۹۴ خبر داد  گفت: از این میزان ماموریت انجام شده در سال گذشته پنج هزار و ۷۹۳ مورد برای خدمت به مصدومان تصادف ها بوده و پنج هزار و ۵۸۴ مصدوم حوادث ترافیکی در این ماموریت ها به مراکز درمانی منتقل شدند.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: آمبولانس ، نوزاد ، تولد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار