آبادان؛

برگزاری محفل انس با قرآن در بهبهان

محفل انس با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن توسط کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر بخش تشان بهبهان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این بخش برگزار شد.

در این مراسم شهردار تشان، با اشاره به خطبه آخر شعبان پیامبراکرم(ص) مبنی بر تبیین خصوصیات ماه مبارک رمضان این ماه را بهترین فرصت برای بندگی و تقرب به خداوند و زدودن گناهان خواند و تلاوت قرآن در این ماه را از بهترین اعمال برشمرد.

علی مراد نصیریان قرآن و عترت را بهترین راهنمای انسان ها به سوی فلاح و رستگاری و خروج از ظلمات وگمراهی دانست و گفت: در این مقطع حساس کنونی که استکبار جهانی با هجمه همه جانبه فرهنگی و جنگ نرم ارزش های اسلامی و باورهای دینی را نشانه رفته تا بتواند با استحاله فرهنگی انقلاب اسلامی و به ویژه جوانان را از تداوم راه منحرف کند پناه آوردن به قرآن و عترت و عمل به دستورات آنان بهترین مامن و پناهگاه است.

وی  با تاکید بر اینکه انس با قرآن نباید فقط به ماه مبارک رمضان ختم شود افزود: باید انس با قرآن که در ماه مبارک رمضان ایجاد شده در ماه های دیگر نیز تداوم داشته و تقویت شود و محافل قرآنی نیزتداوم و گسترش یابد.

در این مراسم دوتن از قاریان برجسته قرآن شهرستان بهبهان با صوت زیبا به تلاوت آیاتی از کلام نورانی وحی پرداختند و در پایان این محفل نورانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خادمان قرآن تجلیل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، قرآن ، بهبهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.