قزوین ؛

طرح پایلوت مکان یابی جغرافیایی واحدهای صنفی (GIS)

طرح پایلوت مکان یابی جغرافیایی واحدهای صنفی (GIS) در قزوین اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین در جلسه شورای آرد و نان استان گفت : این طرح برای نخستین باردر کشور اجرا می شود و استان قزوین ، پایلوت  اجرای این طرح است .

علی پرزحمت افزود : با عملیاتی شدن این طرح امکان مکان یابی جغرافیایی واحدهای صنفی نانوایی در سطح استان قابل رصد و شناسایی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین گفت: دو موضوع آزاد سازی کامل سهمیه آرد و آزاد پزی و کیفی سازی نان از سیاست های ابلاغی دولت  است که ماهم در استان به دنبال تحقق این برنامه هستیم.

پرزحمت ارتقاء سازکار نظارت بر عملکرد نانوایان را از راهکارهای اساسی و ضروری در تحقق اهداف تعیین شده دانست و افزود: باید با نظارت دقیق بر نحوه توزیع آرد و بازرسی از واحدهای نانوایی و آموزش آنها از بروز تخلفات احتمالی در آینده جلوگیری کرد.

وی یادآور شد : سال گذشته هشت هزارو ۶۲۷ فقره بازرسی از واحدهای نانوایی استان قزوین انجام شده که در این زمینه یک هزارو ۵۴۶ فقره پرونده از سوی  بازرسان سازمان تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

پرزحمت بیان کرد: عمده تخلفات صورت پذیرفته مربوط به کم فروشی و سپس گرانفروشی است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار