بدقولی بیمه‌ها در پرداخت، بیمارستا‌ن‌ها را فلج کرده است

رییس بیمارستان اختر با بیان اینکه بیمه سلامت از تیر ماه سال گذشته هیچ‌گونه پرداختی نداشته گفت: تأخیر در پرداخت‌ها ،بیمارستان‌ها را فلج کرده است.

رحمت‌اله توکل رییس بیمارستان اختر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: در اسفند ماه سال گذشته بخش ICU بسیار مجهزی با 8 تخت در این مرکز راه‌اندازی شد اما با توجه به تعداد زیاد اعمال جراحی در روز به دنبال افزایش تعداد تخت های ICU هستیم.

وی با بیان اینکه در این بیمارستان 100 تخت فعال ارتوپدی داریم و روزانه بالغ بر 24 تا 25 عمل جراح بزرگ ارتوپدی انجام می‌شود افزود: در حال حاضر 6 اتاق عمل در این مرکز داریم که با توجه به افزایش نیاز به دنبال ایجاد 4 اتاق عمل دیگر هستیم.

توکل در خصوص مشکلات بیمارستان عنوان کرد: یکی از مشکلات ما کمبود فضای درمانگاه است که در صدد هستیم تا فضای مهد کودک بیمارستان برای توسعه به این بخش اضافه کنیم و بدهی بیمه‌ها مشکل بزرگ دیگری است که دامن‌گیر تمام بیمارستان‌های کشور است.

وی ادامه داد: ما تقریبا ماهی 600 تا 700 میلیون تومان از بیمه سلامت و به همین میزان از تأمین اجتماعی طلب داریم که وضعیت پرداخت بیمه تأمین اجتماعی به خاطر قراردادی که با بانک رفاه بسته به مراتب بهتر از سایر بیمه ها است که در این میان متاسفانه بیمه سلامت از تیر ماه 94 هیچگونه پرداختی نداشته است.

رییس بیمارستان اختر تأکید کرد: کمبود نقدینگی در بیمارستان‌ها با توجه به کاهش میزان پرداختی از جیب مردم، بیمارستان‌ها را فلج کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.