خاس

مدیران باید برنامه های خدمت را با شرایط روز جامعه تطبیق دهند

نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بهره گیری از امکانات و ظرفیتها باید در جهت تغییر و تحول صورت گیرد گفت: مدیران دستگاههای دولتی باید برنامه ها و رویکرد خدمت را مطابق با شرایط روز جامعه تدوین و اجرا کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علی کرد در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش افزود: فلسفه وجودی یک مدیر و مسئول در سازمان و ارگان دولتی این است که بر حسب شاخص های خدمت و انجام وظیفه مطالبات مردمی را پیگیری کند.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع، تعامل با مردم و حرکت در مسیر قانون و دولت از وظایف مسئولان است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع مشکلات متعدد و کمبودها از جمله تامین آب آشامیدنی، راه و زیر ساختها، ارزاق، گازرسانی، اشتغال و سرمایه گذاری، بهداشت عمومی و غیره از خواسته های مردم این حوزه انتخابیه است که بطور مداوم حل این مشکلات را در خواست می کنند.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش نیز با اشاره به اینکه رویکردها و خدمات دولت تدبیر و امید در ابعاد مختلف قابل دفاع است، گفت: ثبات، امنیت و آرامش اجتماعی و اقتصادی، تقویت وحدت و همبستگی، رعایت اخلاق و صداقت و شفافیت در کار، مبارزه با فساد اداری و اقتصادی و استفاده از خرد جمعی از ثمرات مهم فعالیت دولت در حدود سه سال گذشته است
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار