شیراز؛

فراخوان شرکت در یازدهمین جشنواره قرآنی "مدهامتان "

ثبت نام مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی "مدهامتان " آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیرخانه کانون های مساجد فارس گفت : این جشنواره به همت ستاد‌ عالی کانون‌های مساجد کشور و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم برگزار می شود و ثبت نام مرحله استانی تا ۱۴ مرداد ادامه دارد.
باقری با بیان اینکه این جشنواره یکی از پر مخاطب ترین جشنواره های کانون های مساجد است، تاکید کرد: پارسال در استان فارس این جشنواره با استقبال خوب برادران و خواهران کانون های مساجد همراه بود که در برخی از رشته ها نیز منتخب کشوری هم داشتیم.
وی افزود: کلیه شرکت کنندگان باید از فعالان قرآنی مساجد باشند و اولویت با اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است و ضمن اینکه سن شرکت کنندگان باید بین ۱۸ تا ۳۰ سال باشند.
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس با بیان اینکه تکمیل فرم ثبت نام توسط شرکت کنندگان به صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir الزامی است، گفت: یازدهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» برای برادران در رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود و رشته تفسیر ویژه ائمه جماعات مساجد است.
باقری با اشاره به اینکه نام این جشنواره از آیه ۶۴ سوره مبارکه «الرحمن» گرفته شده است افزود: برای خواهران نیز رشته های قرائت، حفظ کل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و ذکرهای نماز در نظر گرفته شده است.
آئین نامه و جزئیات مربوط به ثبت نام از طریق سایت دبیرخانه و دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی farsmasajed.ir و javananemasajed.ir در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.