ارومیه؛

برگزاری گلریزان طرح همای رحمت در جمعیت هلال احمر شهرستان شوط

اقلام غذایی به ارزش 50 میلیون ریال بعنوان کمکهای غیر نقدی در این جشن جمع آوری گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اسماعیل زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوط با اشاره به این مطلب ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این طرح، ترویج ارزش های انسان دوستانه در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام و ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه است در مرحله نخست افراد نیازمند شناسایی می‌شوند و سپس سبدهای غذایی تهیه شده از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

وی گفت:ماه مبارک رمضان با همه مهربانی‌هایش ، فرصتی مغتنم برای تهذیب روح و اسبابی برای راه یافتن به عرش خدا می باشد. فضل ماه مبارک رمضان با همه زیبایی‌هایش تنها به روزه گرفتن نیست، بلکه هدف از آن توجه به نداشته‌های همنوعان است. نیازمندانی که باید مورد توجه قرار گیرند و در داشته‌هایمان شریک شوند.

اسماعیل زاده بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان شوط تلاش دارد با موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهره‌مندی از همت والا و دستان توانای خیرین و نیکوکاران در جهت دستگیری از محرومین و نیازمندان کم برخوردار در سراسر کشور «برنامه ملی همای رحمت» را با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی (آیین افطار) و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اجرا کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.