تبریز؛

استعفای عضو علی‌البدل از شورای چهارم شهر تبریز

عضو جدید شورای شهر تبریز گفت: برای اتفاقات اخیر به نوبه خودم عذر می‌خواهم و هفته بعد استعفایم را از حضور در شورای چهارم تقدیم خواهم کرد چرا که در جایی که نتوانم خدمت کنم نخواهم ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علاالدین نورمحمدزاده صبح امروز در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تبریز لحظاتی پس از انجام مراسم تحلیفش به عنوان عضو علی‌البدل با ارائه سخنانی به اراده‌اش برای استعفا از شورای چهارم اشاره کرد.

وی که در ابتدای صحبت‌هایش از نیاز تبریز به جهش فرهنگی سخن گفت، تاکید کرد: جهش فرهنگی تنها به معنای کتاب خواندن، تئاتر و یا سینما نیست بلکه کلیتی است که نماد آن را در نصب مجسمه بزرگان اسلام در میدانی مانند آذربایجان باید دید که احساس تعلق به گردشگران بدهد.

نورمحمدزاده افزود: البته من مخالف پروژه‌های بزرگ نیستم اما باید بدانیم که امروزه بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین ساختمان‌ها در دنیا ساخته می‌شود که البته ما به آن‌ها نخواهیم رسید پس لازم است که به اولویت‌های فرهنگی توجه کنیم.

عضو شورای شهر تبریز با ابراز این نکته که مهمان نوازی تبریز برای سال 2018 باید اینگونه باشد که هر تبریزی یک میهمان را به خانه‌اش ببرد، گفت: البته تا زمانی که خرابه‌های عون‌بن‌علی باقی است من جایی برای تبریز 2018 نمی‌بینم.

وی افزود: برای اتفاقات اخیر به نوبه خودم عذر می‌خواهم و هفته بعد استعفایم را از حضور در شورای چهارم تقدیم خواهم کرد چرا که در جایی که نتوانم خدمت کنم نخواهم ماند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار