رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی:

باباجانزاده از سد قاسمی گذشت تا راهش برای المپیک هموار شود

بشیر باباجان زاده مقابل امیر قاسمی منجزی در رقابت های جام پیت لاسینسکی لهستان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان روزهای 29 و 30 خردادماه در شهر اسپالا برگزار می شود.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها به شرح زیر است:
 
در وزن 66 كيلوگرم مهدي زيدوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل كي ووك چويي از كره جنوبي با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید وی در دور بعد مقابل ماتئوس برناتک از لهستان با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف میگوئل مارتینز از کوبا برود.
 
در وزن 75 كيلوگرم پيام بويري پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل اوكرام زيد از مراكش با نتیجه 14 بر 5 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.
 
در وزن 85 كيلوگرم حسين نوري در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 بشير سيدازارا از الجزاير را شکست داد وی در دور دوم مقابل جاويد حمزاتوف از بلاروس با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.
 
در وزن 130 كيلوگرم امير قاسمي منجزي در دور اول مانتاس كنيستاوتاس از لتوني را 6 بر یک شکست داد. در همين وزن بشير باباجان زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد با لوكاس باناك از لهستان گذشت.دو نماینده سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که در یک کشتی بسیار نزدیک بشیر باباجان زاده با نتیجه 4 بر 3 از سد امیر قاسمی منجزی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد،حریف باباجان زاده در این مرحله با آرمین موزائس ماجوروس از مجارستان می رود. قاسمی نیز باید منتظر حضور باباجان زاده در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را داشته باشد.
باتوجه به این که باباجانزاده و قاسمی دو رقیب اصلی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی بودند و این رقابت حکم مسابقه انتخابی را داشت بشیر باباجانزاده راهش برای حضور در المپیک هموار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار