گرشاسبی: قرارداد بازیکنان پرسپولیس شفاف سازی می شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد میلیاردی بازیکنان پرسپولیس صحت ندارد، چرا که این قراردادها پس از پایان فصل نقل و انتقالات شفاف سازی می شود.

گرشاسبی: قرارداد بازیکنان پرسپولیس شفاف سازی می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در این جلسه درباره آکادمی پرسپولیس و بحث جذب بازیکن و اردوهای پیش روی تیم بزرگسالان صحبت شد.
 
وی درباره نقل و انتقالات باشگاه ادامه داد: نقل و انتقالات پرسپولیس به پایان نرسیده و ما همچنان به دنبال جذب بازیکن هستیم. به هر حال ترکیب تیم به زودی کامل می شود. 

وی درباره انتخاب سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: طاهری در این موضوع کارهای باشگاه را پیش می برد تا ببینیم در آینده چه تصمیمی گرفته می شود.
 
 گرشاسبی درباره احتمال لغو اردوی پرسپولیس در اوکراین بیان کرد: پرسپولیس هفت بازیکن ملی پوش دارد و اگر این بازیکنان نتوانند به اوکراین بیایند، این تیم باید به صورت ناقص اعزام شود.با این وجود در صورت تمایل برانکو به برگزاری اردو در اوکراین با همین نفرات به اردو می رویم.

 وی درخصوص انتخاب به عنوان مدیر کل امور وزارتی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و هر جا مسئولان صلاح بدانند خدمت می کنیم. از من خواسته شد که به حوزه مشاوره بروم و در آن جا انجام وظیفه کنم. شرایط الان با گذشته تفاوت دارد. قبلا تنها در حوزه ورزش تهران کار می کردم اما اکنون  وظایف کاری ام  به کل کشور مربوط می شود.
 
گرشاسبی درباره شایعه قرارداد میلیاردی بازیکنان پرسپولیس گفت: فصل گذشته تمام قراردادها روی سایت ها و خبرگزاری ها قرار گرفت و پس از پایان فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم هم  تمام  باشگاه ها باید قراردادهای خود را منتشر کنند. در این میان برخی ها اصراردارند که بگویند قراردادها طور دیگری بسته شده است اما وزیر ورزش همیشه روی شفاف سازی تاکید دارد و می گوید باید قراردادها طوری باشد که فوتبال و خود بازیکنان ضربه نبینند. اگر رقم قراردادها به شکل ناگهانی بالا برود بازیکن هم احساس بی انگیزگی می کند. شما دیده اید که برخی تیم ها با وجود بازیکنان زیاد در ترکیب خود نتیجه نگرفته و حتی محو شدند. تلاش وزارت ورزش شفاف سازی است.  
 
وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی، اظهار کرد : یکی از اهداف ما این است که تیم خوب بازی کند و سپس دنبال قهرمانی باشد. بازی خوب، قهرمانی را هم به دنبال دارد. سال گذشته زمانی که ما به پرسپولیس آمدیم، تیم در رده پانزدهم بود و کسی امیدی به تیم نداشت. مشکلات زیادی در مسیر پرسپولیس وجود داشت اما خوشبختانه کارها به خوبی پیش رفت و پرسپولیس رتبه خوبی در جدول به دست آورد. در لیگ پانزدهم با امتیاز مساوی قهرمانی را از دست دادیم و حتی اگر در برخی بازی ها اشتباهات داوری رقم نمی خورد به قهرمانی می رسیدیم. در زمان نایب قهرمانی، 100 هزار نفر به احترام این تیم بلند شدند و پرسپولیس را تشویق کردند.
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شکایت بازیکنان خارجی از این تیم بیان کرد: این مساله در بخش حقوقی باشگاه مطرح شد و امیدواریم به گونه ای عمل کند که پرسپولیس دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار