انتقاد دشام و پتکوویچ از زمین چمن های یورو2016

سرمربیان تیم های ملی فوتبال فرانسه و سوئیس از وضعیت نامناسب زمین های چمن ورزشگاه های میزبان یورو انتقاد کردند.

انتقاد دشام و پتکوویچ  از زمین چمن های یورو2016به گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از دیدار تیم های فرانسه و سوئیس در ورزشگاه پیرمائوروی شهر لیل دیدیه دشام و پتکوویچ سرمربیان دو تیم از وضعیت چمن این ورزشگاه انتقاد و ابراز نگرانی کردند.به دلیل ساییدگی و پارگی چمن ورزشگاه پیرمائوروی ، در اثر بارش باران سیل آسا هر دو تیم  فرانسه و سوئیس مجبور شده بودند جهت  آماده سازی خود برای  بازی روز یکشنبه در جای دیگری تمرین کنند.
در طول مسابقه  فرانسه و سوئیس نیز قسمت هایی از چمن به راحتی کنده می شد به طوری که مسئولان زمین در بین دو نیمه با تمام قوا سعی در رفع و رجوع خرابی ها داشتند.
مارتین کالن مدیر مسابقات هفته گذشته اعتراف کرد که سازمان دهندگان از مشکلات تاثیر گذاربر بازی ها، به خصوص در لیل، مارسی و ورزشگاه سنت دنیس پاریس ناراحت هستند.
دشام پس از بازی گفت با توجه به این که  تعدادی از مسابقات هنوز باقی مانده وضعیت چمن در حال تبدیل شدن به یک نگرانی است.
او گفت: این بازیکنان شایسته ارزش و احترام هستند، زمین بهتر از مارسی بود اما بازهم آزار دهنده بود. من نمی دانم که چه کسی مسئول است اما ما هنوز در مرحله گروهی هستیم. و این خوب نیست.
ولادمیر پتکوویچ هم معتقد بود کیفیت بازی تحت تاثیر زمین قرار گرفت و خواستار انجام اقداماتی برای این موضوع شد زیرا ایتالیا و جمهوری ایرلند دو روز دیگر در همین زمین بازی خواهند کرد.
او گفت: این شرم آور است، چمن قطعا کیفیت بازی را خراب کرد. من واقعا امیدوارم که آنها این مشکل را حل و فصل کنند.
پس از بازی گروه E بین ایتالیا و جمهوری ایرلند، در ورزشگاه پیر مائوروی دو بازی - یکشنبه آینده در مرحله 16 تیمی ، و یک دیدار در مرحله چهارم نهایی در تاریخ 1 ژوئیه- دیگر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار