اردبیل؛

کاهش 31 درصدی پرونده های تخلفات صنفی در استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲ هزار و ۷۳۲ پرونده تخلف صنفی در سطح استان اردبیل تشکیل شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین نجف‌زاده در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 2 هزار و 732 پرونده تخلف صنفی در سطح استان اردبیل تشکیل شده که از این تعداد 18 هزار و 89 مورد مربوطه به کالا و خدمات، 611 فقره مربوط به تخلفات درمانی، بهداشتی و دندانپزشکی و 232 مورد نیز مربوطه به قاچاق کالا بوده است.

وی با اشاره به کاهش 31 درصدی پرونده‌های تخلفات صنفی استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: با وجود نظارت‌ها و گشت‌هایی که در سطح بازار انجام می‌شود اما در حال حاضر 20 درصد پرونده‌هایی که در تعزیرات حکومتی استان تشکیل می‌شود به دنبال شکایات مردمی تشکیل می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: گشت‌ها و نظارت‌های لازم بر بازار و اصناف استان اعمال می‌شود اما همچنان نظارت بر بازار در استان محسوس نیست و حدود 20 درصد پرونده‌های تعزیرات حکومتی در پی مراجعه یا شکایت های مردمی تشکیل می‌شود.

نجف زاده استان اردبیل را جزو 3 استان برتر کشور در زمینه برخورد با متخلفان بهداشتی معرفی کرد و افزود: برای ارائه سرویس به مسافران و گردشگران در ایام ماه مبارک رمضان به واحدهای صنفی خوشنام مجوز صادر شده است تا به این افراد خدمات ارائه کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، پرونده ، تخلفات ، صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.