کرمانشاه؛

کارکردهای مثبت بازی کردن با کودکان و نوجوانان

یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی گفت:بازی کردن با گروه همسالان می‌تواند کارکردهای مثبت فراوانی برای کودکان و نوجوانان در پی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فردین منصوری حضوربین گروه همسالان را در اجتماعی شدن کودکان و نوجوانان حائز اهمیت دانست و گفت: خانواده‌ها نباید مانع بازی‌کردن کودکان و نوجوانان با هم سن و سال‌های خود شوند.

این کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی بازی و خوراک را جزو نیازهای اساسی کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: تنها در صورت برآورده شدن این دو نیاز می‌توان برای آنها در حوزه‌های دیگر برنامه ریزی کرد و انتظار پیشرفت آنها را داشت.

منصوری در ادامه بازیهای رایانه‌ای را گونه دیگر از بازی‌ها برشمرد که کودکان و نوجوانان امروزی تمایل بیشتری به انجام آنها دارند و افزود: پرداختن بیش از حد به این بازیها از سوی کودکان و نوجوانان توصیه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بازیهای رایانه‌ای می‌تواند اثرات سوء زیادی بر کودکان و نوجوانان داشته باشد، گفت: خانواده‌ها باید بر بازیهای رایانه‌ای فرزندانشان توجه کافی داشته باشند و اجازه ندهند فرزندشان ساعت‌های زیادی را صرف انجام بازیهای رایانه‌ای کند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مثبت ، بازی ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.