ارومیه؛

ديدار استاندار آذربايجان غربی از منزل مددجوی تحت پوشش بهزيستی

استاندار آذربايجان غربی در راستای طرح ضيافت الهي بهزيستی استان با حضور در منزل يكی از مددجويان ضمن بررسی مسائل و مشكلات آنان، دستورات لازم در خصوص مساعدت و حل مشكلات را صادر نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، قربانعلي سعادت استاندار آذربايجان غربي با حضور در منزل يكي از مددجويان داراي چهار فرزند معلول در اروميه ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات براي اين خانواده، در خصوص حل مشكلات آنان دستورات لازم را صادر نمود.

سعادت در اين ديدار در خصوص حل مشكل مسكن اين خانواده قول مساعد داد.

دكتر سعيد فريور مديركل بهزيستي استان نيز در اين ديدار با تقدير از عنايت استاندار آذربايجان غربي به مجموعه بهزيستي تصريح كرد: طرح ضيافت الهي بهزيستي به منظور ديدار با مددجويان نيازمند و حل مسائل آنان از ابتداي ماه مبارك رمضان آغاز شده است.

وي همچنين از حضور موثر مديران دستگاههاي اجرايي در طرح ضيافت الهي قدرداني نمود و افزود: اين ماه فرصت ارزنده اي است تا با سركشي به نيازمندان بتوانيم گوشه اي مشكلات آنان را حل كنيم.

فريور ادامه داد: خيرين عزيز در اين ماه مبارك بهزيستي را فراموش نكرده و با مشاركت فعالانه خود همواره ياريگر اين مجموعه بوده اند.

گفتني است مديران كل بهزيستي، امور اجتماعي استانداري، راه و شهرسازي و كميته امداد امام خميني (ره) استان نيز در اين ديدار استاندار آذربايجان غربي را همراهي مي نمودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.