شاکری؛

شهرداری باید به مشکلات کارکنان پیمانکاران رسیدگی کند

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید نسبت به حل رسیدگی مشکل کارکنان پیمانکاران که جز اقشار مستضعف و مظلوم جامعه هستند،اقدام کند.

شهرداری باید به مشکلات کارکنان پیمانکاران رسیدگی کند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به اینکه امروزه به نیروهای انسانی پیمانکار در شهرداری تهران اجحاف می‌شود اظهار داشت: در حال حاضر برخی از نیروهای پیمانکار از حداقل حقوق دریافتی برخوردارند در حالی که سود اصلی را پیمانکاران دریافت می‌کنند.

وی افزود: امروزه برخی از نیروهایی که برای پیمانکاران کار می‌کنند از پاداش محروم بوده و حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، در حالی که این یک رنج مضاعف برای آنها است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در بوستان بانوان واقع در منطقه 15 ،زنان بدسرپرست یا بی سرپرست کار می‌کنند، گفت: این کارکنان از کمترین حقوق برخوردارند در حالی که بیشترین زحمات را در این بوستان بر دوش دارند.

شاکری از امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراها خواستار رسیدگی به حل مشکل این کارکنان که جز اقشار مستضعف و محروم جامعه هستند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار