آغاز تور جهانی کره جنوبی / نوشاد با برد آغاز کرد

نوشاد عالمیان موفق شد در نخستین بازی تور جهانی کره جنوبی به پیروزس برسد .

آغاز تور جهانی کره جنوبی / نوشاد با برد آغاز کردبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نوشاد عالمیان موفق شد در نخستین دیدارش در مسابقات مسابقات مرحله مقدماتی انفرادی تورجهانی کره جنوبی با نتیجه  4 بر 3 بازیکن به پیروزی برسد

نوشاد با رتبه 118 جهانی موفق شد هوگیو بایک را از کره جنوبی با رتبه 430 جهان را شکست دهد .
 
در این دیدار ابتدا نوشاد در دو گیم نخست با امتیازات مشابه 11 – 8 از حریف خود عقب افتاد ولی در دو گیم بعدی موفق شد با امتیازات 11- 4 و 11 – 5 حریف خود را مغلوب کند تا هر دو بازیکن در گیم ها مساوی شوند . گیم پنجم نیز با برتری ملی پوش کشورمان آغاز شد و تا امتیازات پایانی نیز از حریف پیش بود ولی در نهایت این بازیکن کره جنوبی بود که 13 – 11 گیم پنجم را بنام خود ثبت کرد . نوشاد که در طول بازی با زدن سرویس خوب خود بازیکن کره ای را آزار می داد در گیم های ششم و هفتم نیز موفق شد با امتیازات 11 – 7 و 11 – 6 به پیروزی دست پیدا کند تا در نهایت در مسابقه نخست خود در تورجهانی کره جنوبی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست یابد .
 
مسابقات تورجهانی کره جنوبی امروز با برگزاری مسابقات ذیل ادامه پیدا می کند و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند .
 
دور اول
ندا شهسواری ( 254 ) ... این چونگ یو از کره جنوبی ( فویه 2016 رنک 104 ) ساعت 17:15
نیما عالمیان استراحت دارد .
 
دور دوم :
نوشاد عالمیان ( 118 ) ... ریوتارو اوگاتا از ژاپن ( 178 ) ساعت 15
نیما عالمیان ( 111 ) ... شاکیرین ابراهیم از مالزی ( 354 )  ساعت 15:45
اعداد درون پرانتز رنکینگ جهانی بازیکنان را نشان می دهد .
 
 
این رقابت ها دارای 120 هزار دلار جایزه نقدی و رنکینگ جهانی است که با حضور 90 بازیکن در بخش مردان و 78 بازیکن در قسمت زنان برگزار می شود .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار