گیلان؛

تاکید استاندار گیلان برای بقای ملوان در لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی باید به لیگ برتر باز گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان درباره تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: ملوان یکی از ریشه دارترین تیم‌های ورزشی کشور است و رایزنی‌های مختلفی با مراجع ذی صلاح در مورد خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری آغاز شده و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز مأمور پیگیری تا رسیدن به نتیجه است.
محمدعلی نجفی افزود: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بر اساس شرایط قانونی در مزایده‌، امتیاز تیم فوتبال نفت را خریداری کرده است و نباید با آن برخورد ناعادلانه شود.
وی با بیان اینکه دلسرد کردن 100هزار جوان طرفدار ملوان کمک به رشد فوتبال حرفه‌ای نیست، گفت: خیابان‌های انزلی پس از برنده شدن تیم ملوان در مزایده خرید امتیاز نفت شاهد جشن، شور و نشاط مثال زدنی مردم بود که اهمیت نقش ورزش در نشاط اجتماعی را نشان می‌دهد.
استاندار گیلان افزود: مقایسه ‌کردن گیلان با استان‌هایی که سابقه‌ای در فوتبال  ندارند، صحیح نیست همچنان که پس از انتقال سهمیه سپاهان‌ نوین اصفهان به یکی از تیم‌های  خوزستانی که تاریخ فوتبال آن شباهت‌های زیادی به گیلان دارد این تیم به قهرمانی رسید اما کسی در آن موقع اعتراض نکرد.
محمد علی نجفی گفت: با توجه به قوانین بین المللی فوتبال حتی با کناره گیری تیم نفت از لیگ برتر، تیم ملوان به عنوان تیمی که بالاترین امتیاز را در میان سقوط کنندگان دارد باید در لیگ برتر باقی می‌ماند و در این‌ صورت ملوان حتی بدون خرید امتیاز این تیم هم لیگ برتری خواهد بود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان لیگ پانزدهم با کسب 27 امتیاز و قرار گرفتن در مکان چهاردهم جدول پس از 15 سال حضور مستمر در لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده بود.




انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.