زنجان؛

تشکیل اتاق فكر پيشگيری ازآسيب های اجتماعی در جامعه کاروتولید

مديررفاه و امور اجتماعي تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اتاق فكر پيشگيری ازآسيب های اجتماعی ، جهت بررسی طرح ملی "پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید" تشكيل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مجتبی بازرگان ، از اجرای طرح ملی مخدر در جامعه کار و تولید در واحدهای تولیدی استان خبر داد و افزود: این طرح در محیط‌های کاری ۵۰ تا ۵۰۰ نفر امسال به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد : اين طرح ماحصل توافق بين معاونت اجتماعي فرهنگي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و دفتر تحقيقات ستاد مبارزه با مواد مخدر است كه در جهت برآورد شيوع مصرف مواد مخدر، محرك و داروهای روانگردان در میانكاركنان مراكز صنعتي كل كشور از سال 93 به اجرا در آمد.

وي با تأکیدبر رويكرد پيشگيرانه اين طرح كشوری برای كاهش آسيب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در جامعه كارگری، افزود: در غربالگری كه اواخر سال 93 در كشور در میانبيش از 13 هزار نفر از 609 كارگاه انجام شد.

مديررفاه و امور اجتماعی اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان زنجان خاطرنشان كرد: هدف از اجرای این طرح کاهش 25 درصدی شیوع اعتیاد در جامعه کار و تولید نسبت به سال پایه است.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.