اهواز؛

دستگاه قضا در اسرع وقت عامل شهادت ویسی را مجازات کند

امام جمعه بندر امام با بیان اینکه ریشه جرم و جنایت‌ها در بندر امام خشکانده شود، گفت: دستگاه قضایی هرچه سریع‌تر عامل شهادت شهید جواد ویسی را محاکمه و به مجازات عمل خود برساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمد تابش اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون دلیرمردانی همچون شهید جواد ویسی است که برای آسایش مردم جان خود را کف دست گذاشته و در این راه شربت شهادت نوشیدند.

وی ادامه داد: شهادت کم‌ترین پاداش برای چنین بزرگ‌مردانی است که شبانه‌روز در جهت تأمین آسایش و امنیت جامعه و کشور مجاهدت می‌کنند و با کم‌ترین امکانات و رفاهیات بزرگ‌ترین کارها را به سرانجام مقصود می‌رسانند.

امام جمعه بندر امام در ادامه خطاب به دستگاه قضا گفت: باید ریشه جرم و جنایت‌ها خشکانده شود و دستگاه قضایی با مخلان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد و مجرمان را به مجازات برساند.

تابش با تقدیر از سرعت عمل در دستگیری عامل شهادت شهید ویسی، اظهار کرد: سرعت عمل و دقت نظر دستگاه قضایی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی و انتظامی که منجر به دستگیری مسبب این حادثه تلخ ظرف کمتر از 24 ساعت شد بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: دستگاه قضا باید در سریع‌ترین زمان ممکن عامل این جنایت را محاکمه و به مجازات رسانده تا اجرای این حکم به دلیل گذشت زمان اثربخشی خود را از دست ندهد.

امام جمعه بندر امام همچنین در پایان با تقدیر از حضور باشکوه مردم و مسؤولان در مراسم تشییع پیکر شهید ویسی، گفت: امروز مردم قدرشناس منطقه ثابت کردند که قدردان جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌های سربازان فداکاری همچون شهید جواد ویسی هستند.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، بندرامام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.