موسوی در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان:

ضرورت تدارک راهکارهای عملی در برنامه ششم برای حل مشکل بیکاری

نماینده مجلس دهم گفت: با توجه به وضعیت بیکاری در کشور انتظار داریم دولت در برنامه ششم راهکارهایی را در این رابطه ایجاد کند.

ضرورت ایجاد راهکارهایی برای حل مشکل بیکاری در کشورسید فرید موسوی نماینده مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ویژگی‌هایی که برنامه ششم توسعه باید داشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد که باید برنامه‌های ویژه‌ای را در این رابطه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه نقطه عطفی در تغییر وضعیت جاری است، ادامه داد: در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، نیاز هست که در سیاست‌های اقتصادی برنامه ششم بحث رونق اقتصادی وجود داشته باشد.

نماینده مجلس دهم افزود: لازم است سیاست‌های رونق اقتصادی برای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی را ملاک قرار دهیم.

موسوی با اشاره به مسئله باز مهندسی و فراهم کردن نظام تامین مالی مناسب خاطرنشان کرد: نظام تامین مالی، بانک محور است و متاسفانه خود بانک ها هم با چالش‌های جدی مواجهه هستند.

نماینده مجلس دهم تصریح کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در این رابطه، انتظار داریم دولت در برنامه ششم راهکارهایی را در این رابطه ایجاد کند.

موسوی با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه گردشگری، افزود: امیدوارم بتوانیم با نیروهای انسانی این حوزه را فعال‌تر کنیم تا یک بخشی از مشکلات کشور را حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: موسوی ، مجلس ، برنامه ششم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار