اصفهان؛

اختصاص 10درصد از بودجه شهرداری های شهرستان شهرضا به مبارزه با مواد مخدر

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: 10 درصد از بودجه شهرداری های شهرضا و منظریه به مبارزه با مواد مخدر اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی در نشست مطبوعاتی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا گفت: استخراج آمار برای هدف یابی مبارزه با مواد مخدر و توجه به مباحث آموزشی و فرهنگی در این زمینه ضروری است.
وی تصریح کرد: به طور میانگین سالانه ۴ تن مواد مخدر در ورودی شهرضا توسط مأموران انتظامی پاسگاه شهید امامی رامشه کشف و ضبط می شود.
وی همکاری مردم و مسئولان را در کشفیات مواد مخدر ضروری دانست و افزود: ۲۰ هزار نفر آموزش های پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر را در شهرضا فرا گرفته اند.
فرماندار شهرضا از وجود بیش از ۴۵۰ نوع مواد مخدر روانگردان خبر داد و اظهار داشت: برخی از صنوف با توجه به سختی کار، گرایش بیشتری به مواد مخدر دارند.
در ادامه این نشست رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهرضا گفت: در صورت تامین اعتبار، پیش بینی شده سهم بیمه کارفرمایان زمینه ساز اشتغال معتادان توسط بهزیستی پرداخت می شود.
محمد علی صادقی از پرداخت وام قرض الحسنه اشتغالزایی به بهبودیافتگان مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: این تسهیلات به بهبود یافتگانی که یک سال از زمان بهبودی آنها گذشته تعلق میگیرد.
صادقی از فعالیت دو کمپ ترک اعتیاد بهزیستی در شهرضا خبر داد و افزود: سال گذشته 815 نفر ورودی به این کمپ ها داشته ایم.
وی اظهار داشت: ۱۰۸ میلیون ریال یارانه سازمان بهزیستی جهت کمک به خانواده های افراد در معرض درمان به مراکز درمانی ترک اعتیاد پرداخت شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.