قزوين؛

امسال کشف نیم تن مواد مخدر در استان + عكس

فرمانده انتظامی استان گفت : نیم تن مواد مخدر در سه ماه امسال در استان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوين ؛ سردار محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در همایش  روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: در این مدت در همین زمینه  400قاچاقچی و خرده فروش هم دستگیر شده اند.
امسال کشف نیم تن مواد مخدر  در استان
فرماند انتظامی استان اضافه کرد: پارسال  5 تن مواد مخدر در استان کشف شد و  هزار قاچاقچی و خرده فروش هم دستگیر شدند.

انصاری رئیس کل دادگستری استان  هم در این همایش گفت: 47 درصد از زندانیان استان به جرم مواد مخدر در زندانند.
امسال کشف نیم تن مواد مخدر  در استان
وی هم چنین جابه جایی اعداد و کاهش سن اعتیاد را نشان ملموس بودن  وقابل فهم بودن این موضوع در جامعه دانست و گفت باید ساماندهی بیشتری میان دستگاه های مربوط ایجاد شود.

محمدی نماینده مردم قزوین ، و البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی  هم گفت : اعتیاد ، سرمایه اجتماعی کشور را در معرض تهدید قرار داده است.
امسال کشف نیم تن مواد مخدر  در استان
وی افزود : گروه درمانی در درمان و پیشگیری همه اسیب ها به ویژه اعتیاد راه ساز است و هرجا این مشارکت،مردمی وعمومی باشد نتیجه بخش تر خواهد بود.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار نیز ضمن اهمیت این اسیب اجتماعی نقش خانواده هارا در مرحله اول  و در مرحله بعد به عزم ملی برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد.
امسال کشف نیم تن مواد مخدر  در استان


رحیمی هم چنین گفت :در میان آسیب های اجتماعی اعتیاد به مود مخدر از مهم ترین آسیب هاست که عامل از هم پاچیدگی خانواده ها نیز هست.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان هم در اين همايش  گفت : هدف این   همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدربعنوان اولین اسیب ملی و استانی وتلاش بر استفاده از تمام ظرفیت های دستگاههای ذی ربط است.
امسال کشف نیم تن مواد مخدر  در استان
مختارکرمی با اشاره  به 131 مرکز درمانی و کمپ های میان مدت برای درمان معتادن گفت : در سال گذشته 21 هزار نفر به ان مراجعه کرده اند.

وی گفت 150نفر از کارتن خواب ها در این کمپ ها به جامعه و کار عودت داده شده اند.

افشار مدیر کل بهزیستی استان گفت :در موضوع اعتیاد هیچکس ایمن نیست و تمام هزینه های ما در حوزه درمان نشان از اجتماعی نبودن این موضوع است.

در پایان از 10 دستگاه دولتی و مردم نهاد برتر در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد تجلیل شد.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.