عنایتی لیگ شانزدهم با کدام تیم به میدان می رود؟

غلامرضا عنایتی تکلیفش همچنان در تیم فوتبال مشهد نامشخص است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عنایتی که  در کارنامه خودسابقه بازی در تیم های متعدد لیگ برتری را اعم از استقلال تهران، سپاهان اصفهان، ابومسلم خراسان ، سیاه جامگان و تیم ملی  را تجربه کرده است همچنان پس از گذشت نزدیک به نه روز از شروع نقل و انتقالات تابستانی همچنان نامشخص است.

عنایتی از چند تیم در لیگ شانزدهم پیشنهاد همکادی دریافت کرده است اما منتظر تماس مسئولان تیم فوتبال مشهد است تا وضعیتش را در فصل جدید معلوم کنند. البته تمدید قرارداد با این تیم تنها به نظر کادرفنی بستگی دارد که آیا در پازل تاکتیکی کاظمی در فصل آتی با توجه به خرید چند بازیکن جای دارد یا خیر.

طی چند روز آینده مشخص خواهد شد که بالاخره مسئولان قرارداد وی را برای یک فصل دیگر تمدید خواهند کرد تا با پیراهن شهر خودش از میادین ورزشی خداحافظی کند یا آن که قسمت وی چیز دیگری خواهد بود.

سایر بازیکنان تیم فوتبال هم با توجه به این که قرارداشان در لیگ پانزدهم  به پایان رسیده بود،آنهایی را که لازم بود به باشگاه دعوت شدند توسط کادر فنی برای یک فصل دیگر با آنها تمدید قرار داد شد و آنهایی که مورد تائید سرمربی تیم نبود ، با آنها قطع همکاری شده به دیگر پیشنهادات جدی خود فکر کنند.

این خبر را محمد رضا عباسی مدیرعامل تیم تائید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.