یزد؛

نگاه جدی به مدیریت مصرف آب در همایش روابط عمومی ها

بايد به مديريت مصرف آب در استان به ويژه در بخش كشاورزی نگاه جدی شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گردهمايي مديران و كارشناسان روابط عمومی های استان با حضور استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبير شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان و هيات رئيسه و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان درسالن اجتماعات تالار فرهنگيان يزد برگزار شد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان در اين گردهمايی، روابط عمومی ها را مرجع و شاخص در امر اطلاع رسانی دانست و گفت : خداوند متعال در آیات نورانی قرآن مجيد از ارتباطات كلامي به عنوان قول ياد كرده و راست گويي، رعایت عدالت در بيان، كلام نرم، قول معروف و بليغ و سخن زيبا را از جمله ويژگيهای يك ارتباط كلامی موثر ذكر كرده است.

"علی اسلامی" در بخش ديگری از سخنان خود ضمن قدردانی از استاندار یزد و مديران ارشد استان برای توجه ويژه به حوزه آب اظهار داشت: بايد به مديريت مصرف آب در استان به ويژه در بخش كشاورزی نگاه جدی شود.

اسلامی خاطر نشان كرد: در فصل تابستان ميزان استحصال آب در استان يزد 86 درصد افزايش می يابد كه عمده اين ميزان صرف كولرهای آبی و آبياری فضای سبز می شود.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: آب ، یزد ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار