مازندران ؛

ساماندهی موسسات کشاورزی

موسسات کشاورزی مازندران با اجرای دو طرح نسخه نویسی و منیتورینگ ساماندهی می شوند.

ساماندهی موسسات کشاورزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه کمی و کیفی سازی محصولات جهاد کشاورزی و ساماندهی فروشندگان سموم کشاورزی از وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی است، گفت: دو طرح نسخه نویسی و منیتورینگ جهت ساماندهی موسسات کشاورزی استان در این سازمان  در حال اجرا است.

علی محمدی افزود: جلوگیری از توزیع نامناسب سموم و نظارت مداوم و مستمر کارشناسان فنی در عرضه آن مهمترین اهداف این طرح ها است.

به گفته وی فعالیت 800 فروشنده سموم کشاورزی تحت نظارت مستقیم کارشناسان فنی سازمان جهاد کشاورزی جهت عرضه سموم استاندارد و مناسب از دست آوردهای اجرای طرح نسخه نویسی و منیتورینگ در مازندران است.

وی با تاکید به عضویت 14 هزار کارشناس کشاورزی در این سازمان، گفت: از این تعداد 9 هزار نیرو بیکار هستند.

علی محمدی با بیان اینکه ایجاد فرصت شغلی برای کاریابی و حذف مشاغل کاذب کارشناسان جهاد کشاورزی از مهمترین رسالت های سازمان نظام مهندسی کشاورزی است، تصریح کرد : تفاهم نامه ای با سازمان جهاد کشاورزی، سازمان شیلات، اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست مازندران جهت واگذاری امور اداری در بخش های دام و طیور، شیلات و گلخانه به این افراد به امضا رسید که تا کنون 200 نیرو جذب شدند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار