سردار جوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم یک خود زنی سیاسی است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سلب تابعیت این روحانی برجسته بحرینی یک عمل انتحاری و یک خودزنی سیاسی است.

بابکان/ شهروردی*سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم یک خود زنی سیاسی است سردار سرتیپ ید الله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگاردفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم سرشناس‌ترین روحانی بحرین اظهار داشت: سلب تابعیت این روحانی برجسته بحرینی یک عمل انتحاری و یک خودزنی سیاسی است چرا که امروز در سراسر منطقه و جهان اعتراضات براین اقدام رژیم آل خلیفه بلند شده و این اقدام غیراخلاقی و غیرانسانی این رژیم را محکوم می‌کند.

وی افزود: این مسئله  نشان می‌دهد که رژیم آل خلیفه دچار نوعی استیصال شده و به یک نقطه پایانی رسیده است. آنها فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مشکلاتی که برایشان پیش آمده گره گشایی کنند ولی این تصور نادرستی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: ما در منطقه شاهد هستیم روند تحولات به نفع ملت‌های بپا خواسته است و حکومت‌های فاسد و مقتدر در مقابل قیام ملت‌های خودشان یارای مقاومت ندارند. اگر چنین اتفاقی در بحرین رخ دهد ملت بحرین به سمت گزینه‌های دیگر برای پیشبرد اهداف خودشان اقدام نموده و قطعا پیروز این میدان خواهند بود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار