مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: با وجود بارندگی های صورت گرفته در سال آبی جاری ما همچنان با مشکل کمبود آب جهت شرب مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس علیرضا جزء قاسمی با بیان اینکه با وجود بارندگی های صورت گرفته در سال آبی جاری ما همچنان با مشکل کمبود آب جهت شرب مواجه هستیم گفت : در این راستا جهت تامین آب شرب باید صرفه جویی این مایه حیاتی در اولویت کار تمام مشترکین قرار گیرد .

وی افزود : جهت تامین آب شرب بیش از 211 هزار فقره از مشترکین از 105 حلقه چاه ، چشمه ، قنات و سد تهم تامین و در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری با اشاره به میزان تولید و مصرف آب شرب گفت : سرانه مصرف 197 لیتر به ازای هر نفر در هر 24 ساعت است که برای سالجاری میزان مصرف 194 لیتربرای شهر زنجان می باشد .

جزء قاسمی تصریح کرد : در استان زنجان حدود 23 درصد مشترکین بیش از 20 متر مکعب ( پر مصرف ) در هر دوره مصرف دارند که ما سعی می کنیم با ابزارهای مختلف تشویقی و آموزشی ، میزان مصرف این مشترکین را کاهش دهیم.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه 40 درصد از شبکه توزیع استان زنجان فرسوده است، اضافه کرد: در سال گذشته 18 کیلومتر شبکه توزیع آب در استان زنجان بازسازی شده است.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: مشکل ، کمبود ، آب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.