پرداخت بموقع ديه جانباختگان و مصدومان حوادث جاده ای اخیر

رييس كل بيمه مركزي ضمن تسليت به خانواده هاي داغديده گفت: پيگير پرداخت بموقع ديه جانباختگان و مصدومان حوادث جاده ای اخیر هستيم.

 عبدالناصر همتي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن ابراز تأسف از درگذشت جمعي از سربازان دلير نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت:پیگیر پرداخت بموقع ديه جانباختگان و مصدومان هستیم . 

بر این اساس همتي در پيامي اين حادثه دلخراش را تسليت گفت که متن پيام به اين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم 
الذين إذا أصابتهم مصيبه قالوا إنّا لله وإنّا إليه راجعون (سوره بقره آيه ۱۵۶)
جان باختن مظلومانه شماري از سربازان دلير نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، جوانان آينده ساز كشورمان در حادثه رانندگي بار ديگر  دل هموطنانمان را به درد آورد.
اينجانب به نمايندگي از خانواده صنعت بيمه، اين ضايعه دردناك را به ملت شريف ايران و خانواده هاي ارجمند آنان تسليت و تعزيت گفته و بدينوسيله آمادگي صنعت بيمه را براي پيگيري پرداخت سريع ديه جانباختگان و مصدومان اين حادثه دلخراش اعلام مي نمايم.
اميدوارم با انجام وظيفه به موقع همكارانم، بتوانيم مرهمي كوچك بر درد و رنج خانواده هاي اين عزيزان باشيم.

بر اساس این گزارش همچنین محسن پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پیامی با ابراز تاسف از وقوع این سانحه، اعلام کرد: بیمه ایران وظیفه خود می داند مطابق تکلیف و تعهدات قانونی و اخلاقی برای جبران اندکی از این ضایعه دردناک در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

وی تاکید کرد:براین اساس ضمن عزیمت تیمی از مدیران ارشد بیمه ایران به محل حادثه ، خسارات مربوط به جان باختگان و هزینه های درمان آسیب دیدگان در اولین فرصت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه مرکزی ، حادثه ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار