شلیک پلیس رژیم صهیونیستی زن فلسطینی را از پای در آورد+تصاویر

یک زن فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل در کرانه‌باختری رود اردن به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری الاقصی از شهادت یک زن فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل در کرانه‌باختری رود اردن خبر داد.

بر این اساس، پس از تصادف خودروی یک زن جوان فلسطینی با خودوری دو شهرک‌نشین در نزدیکی شهرک اشغالی کریات الربع در الخلیل، نظامیان صهیونیست به این زن فلسطینی شلیک کردند. 

شلیک پلیس رژیم صهیونیستی زن فلسطینی را از پای در آورد+تصاویر

به گفته شاهدان عینی، نظامیان از رسیدن آمبولانس و کمک‌های پزشکی به این زن فلسطینی خودداری کردند و این زن بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. 

گفته می‌شود، بر اثر تصادف این دو خودرو همچنین دو شهرک نشین، زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. 

شلیک پلیس رژیم صهیونیستی زن فلسطینی را از پای در آورد+تصاویر

یک شاهد عینی نیز در مصاحبه با مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گفت، پس از تصادف یک زن فلسطینی با خودروی شهرک‌نشینان، پلیس بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، به سمت دختر فلسطینی شلیک کرد و وی را به شهادت رساند. 

در همین حال، به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل مدعی شده است، یک زن فلسطینی روز جمعه (4 تیر) خودروی خود را به یک ایست بازرسی در کرانه‌باختری کوبید که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد.

به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، این زن بر اثر شلیک گلوله نظامیان کشته شد.

رژیم صهیونیستی به تازگی نیز اعتراف کرده است، جوان فلسطینی را که به بهانۀ پرتاب سنگ در کرانه باختری کشته بود، اشتباهاً کشته است. 

نظامیان صهیونیست روز سه شنبه در غرب رام الله محمود بدران، نوجوان 15 فلسطینی را به ضرب گلوله کشتند و چهار نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

درگیری‌های اخیر میان فلسطینیان و نظامیان اشغالگر قدس که «انتفاضه سوم» نامیده می‌شود، از مهر ماه سال 1394 و با ورود صهیونیست‌های شهرک نشین به مسجد الاقصی تحت حمایت ارتش این رژیم، آغاز شد.

در این درگیری‌ها بیش از 210 فلسطینی کشته شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۹۵
خبرها رو درست روایت کنید لطفا..حمله استشهادی بوده نه تصادف
آخرین اخبار