با تشخیص کادر تیم های ملی و موافقت فدراسیون؛

پینگ پنگ بازان از حضور در تور جهانی کره شمالی انصراف دادند

تورجهانی کره شمالی قرار است 9 الی 13 تیرماه در پیونگ یانگ برگزار می شود .

پینگ پنگ بازان از حضور در تور جهانی کره شمالی انصراف دادندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی درخواست کادر تیم های ملی (مدیر و سرمربی تیم ملی بزرگسالان) و موافقت مدیریت فدراسیون که با بررسی تمامی جوانب مطرح شده بود ، المپیکی های کشورمان از حضور در تور جهانی چلنج سری پیونگ یانگ منصرف شدند .
 
کادر فنی تیم های ملی طرح این موضوع را در راستای محافظت فنی و روانی از ورزشکاران و به خصوص حفظ و ارتقای رنکینگ المپیکی ها به منظور افزایش شانس آن ها برای قرار گرفتن در سید مناسب مسابقات المپیک ریو 2016 اعلام کرده اند .
 
کادر تیم های ملی اعلام داشته که قهرمانان کشورمان با حضور در اردوی چین و تورهای جهانی ژاپن و کره جنوبی تا حدودی زیادی به اهداف فنی و رنکینگی خود رسیده و در شرایط جدید ایجاد شده در لیست تور جهانی پیونگ یانگ به استناد تعدد حضور ورزشکاران بدون رنکینگ در آن کشور ، شرکت در این مسابقات را در آستاته حضور در المپیک و احتمال لطمه به رنکینگ ، به صلاح ورزشکاران نمی دانند .
 
گفتنی است با توجه به درخشش نسبی و پیش بینی ارتقای رنکینگ نوشاد و نیما عالمیان و وضعیت نسبتاً ثابت ندا شهسواری و از طرفی حضور تعداد زیادی از ورزشکاران بدون رنکینگ کره ای و چینی در این مسابقات ، خطر افت رنکینگ در آستانه حضور در المپیک ، ورزشکاران کشورمان را تهدید می کند .  
 
نمایندگان کشورمان در المپیک ریو 2016 به محض بازگشت به کشورمان و پس از چند روز استراحت و دیدار با خانواده ، در اردوی داخلی صلح و دوستی که با حضور ورزشکاران کره شمالی و کره جنوبی و متصل به اعزام برگزار می شوند حضور خواهند یافت تا با امادگی حداکثری روانی و فنی در تاریخ 9 مرداد عازم ریو محل برگزاری المپیک 2016 شوند .

مسابقات تنیس روی میز المپیک از 16 مرداد و با حضور برترین های قاره ها و مناطق مختلف جهان آغاز می شود .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار