همدان؛

فعالیت 8 هزار نفر در حلقه های صالحین استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از فعالیت 8 هزار نفر حلقه صالحین در استان همدان خبر داد.

فعالیت 8 هزار نفر در حلقه های صالحین استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار ابوحمزه گفت: سال گذشته ۳۰ هزار نفر در طرح جوانه‌های صالحین استان همدان شرکت کردند که امسال برای حضور ۵۰ هزار نفر در این طرح برنامه ریزی شده است.


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به فعالیت ۶۳۲ پایگاه در طرح جوانه‌های صالحین استان همدان گفت: امسال برای حضور ۵۰ هزار نفر در این طرح برنامه ریزی شده است.

سردار غلامعلی ابوحمزه این طرح را زمینه‌ساز رشد و تعالی جوانان و نوجوانان استان عنوان و بیان کرد: باید از ظرفیتهای موجود برای رشد و تربیت دینی افراد استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غارت فرهنگی برنامه‌ریزی کرده‌ و هزینه کلان می دهند، گفت: عمده جامعه آماری دشمنان در کشور جوانان و نوجوانان هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه بر اساس تحلیل دشمنان حدود ۵۰ درصد جمعیت کشور را جوانان و نوجوانان زیر ۳۰ سال تشکیل می دهند، عنوان کرد: از دشمنان فرامنطقه‌ای و در رأس آنها اسرائیل و آمریکا واهمه نداریم چراکه هر بار دشمنان قصد ایجاد ناامنی داشته اند موفق نشده اند و مردم منسجم‌ و متحد در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی به برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد مفاسد در فضا‌ی مجازی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دشمنان، گرفتن نسل جوان از جامعه اسلامی است و حرکت دشمنان برای این کار از طریق ایجاد تغییر در اعتقادات، رفتار و الگو‌هاست.

ابوحمزه با بیان اینکه در عرصه فرهنگی بهترین دفاع، تهاجم است، گفت: در عرصه فرهنگی باید تهاجمی وسیع، ‌منطقی، با برنامه و متناسب با جامعه آماری که دشمنان آن را هدف قرار داده‌اند مد نظر باشد.

وی فلسفه وجودی جوانه‌های صالحین در استان را برگرفته از چنین فلسفه‌ای دانست و با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط معنوی از پیامد‌های جوانه‌های صالحین است، گفت: ارتقا دانش معرفتی، شناسایی و جذب افراد مستعد به منظور عضویت در بسیج، ایجاد انسجام در حلقه‌های تربیتی صالحین و هویت‌بخشی به سازمان حلقه‌ها از اهداف اجرای طرح جوانه‌های صالحین است.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.