سمنان;

طرح ملی همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان در میامی اجرا شد

این طرح با هدف ترویج سیره حضرت علی (ع) وایجاد بستر مناسب برای داوطلبان و خیرین جهت مشارکت در کمک به افراد نیازمند اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی گفت : طرح ملی همای رحمت همه ساله در جمعیت های هلال احمر برگزار می شود و یکی دیگر از اهدف اصلی از اجرای آن این است که در ماه رمضان خدمات در دو بخش شامل توزیع بسته های غذایی و برپایی سفره های آسمانی به نیازمندان ارائه شود.
رضاپور در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر میامی دراین طرح 130 سبد غذایی  به ارزش بیش از 5 میلیون رالا شامل برنج، روغن، پنیر، چای وقند را بین نیازمندان توزیع کرده است.
وی تصریح کرد: سفره های آسمانی افطاری نیز برای خانواده های بی بضاعت  تا آخر ماه مبارک رمضان در برنامه این نهاد قرار دارد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی های همیشگی مردم سخاوتمند شهرستان میامی با این جمعیت ابراز امیدواری کرد، با مشارکت و همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم، برکت ویژه ای از اجرای این طرح به نیازمندان و خانواده های تحت حمایت برسد.
رضاپور افزود: به همین منظور شماره حساب 80455090 با شناسه پرداخت 22000803163 به نام جمعیت هلال احمر استان سمنان به منظور کمک های نقدی و شعبه جمعیت هلال احمرمیامی پذیرای کمک های غیر نقدی خیرین وعموم مردم است.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: طرح ، همای رحمت ، میامی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.