سمنان؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی سرخه در نیمه دوم امسال

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از افتتاح زمین چمن مصنوعی و خانه کشتی شهرستان سرخه در شش ماهه دوم امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در بازدیدی که از سوی فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان  به همراه کرمی فرماندار شهرستان سرخه انجام شد، مشکلات و موانع آماده‌سازی زمین چمن مصنوعی شهر سرخه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این بازدید گفت: شهرستان سرخه در مقوله ورزش جزء شهرستان‌های فعال است که با توجه به جوانان پرشور و ورزشکار آن، باید در زمینه کمبودهای امکانات ورزشی در این شهرستان نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.
فتاحی ادامه داد: با توجه به اختصاص منابع مالی موردنیاز زمین چمن مصنوعی و خانه کشتی شهر سرخه در چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از دو مجموعه زمین چمن مصنوعی و خانه کشتی در شهر سرخه خواهیم بود.
رضا کرمی، فرماندار شهرستان سرخه نیز در این بازدید، تسریع در روند اجرایی آماده‌سازی و تکمیل زمین چمن مصنوعی ورزشی شهر سرخه را خواستار شد.
وی همچنین تکمیل و آماده‌سازی آسفالت پیست کناری دوچرخه‌سواری را مورد تأکید ویژه قرار داد.
 شهرستان سرخه در ۱۷۰کیلومتری شرق پایتخت ایران؛ تهران قرار دارد و با مرکز استان؛ سمنان ۲۰کیلومتر فاصله دارد  و از شمال با استان تهران و شهرستان فیروزکوه واز جنوب با استان اصفهان و کویر لوت واز غرب با شهرستان آرادان و گرمسار و از شرق با شهرستان سمنان و مهدیشهر همسایه است.
انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار