زاهدان؛

استفاده از آسفالت سنگدانه ای و حفاظتی در جاده های استان

معاون وزیر راه و شهر سازی درمراسم تودیع و معارفه مدیران کل ازمایشگاه مکانیک خاک استان گفت:در جاده های سیستان وبلوچستان از آسفالت های سنگدانه ای و حفاظتی طی یک سال اینده استفاده می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسینی افزود: با توجه به وضعیت آب و هوای گرم سیستان وبلوچستان و ترافیک جاده ای که باعث می شود فشار زیادی به سطح آسفالت وارد شود استفاده از اسفالت های حفاظتی و سنگدانه ای می تواند برای جاده های این استان مناسب باشد.

مدیر عامل آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور افزود: با انتقال تکنولوژی و دانش های جدید ازخارج به داخل کشور در تلاشیم تا طرح های عمرانی را با بهترین کیفیت ارائه دهیم.  
تمندانی مدیر کل جدید آزمایشگاه مکانیک خاک استان نیز در این مراسم با اشاره به پروژه های مهمی که این آزمایشگاه وظیفه کنترل کیفی آنها را داردنظیر راه آهن چابهار به زاهدان، کریدور  شمال به جنوب استان و فرودگاه  بین المللی زاهدان مهم ترین الویت این آزمایشگاه آموزش و توانمندی نیروهای انسانی جهت ارتقاء کیفیت پروژه های عمرانی است.
 کرد معاون عمرانی استاندارنیز  با اشاره به نقش مهم کنترل کیفیت در پروژه های عمرانی استان از آمادگی کامل استانداری برای همکاری با آزمایشگاه مکانیک خاک استان خبر داد.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: استفاده ، آسفالت ، حفاظتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار