بسته اینستاگردی(246)؛

توصیه های داریوش فرضیایی/کری خوانی آرش ظلی/پوریا پورسرخ: تولدم مبارک

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.



داریوش فرضیایی نوشت:"میدونید که برای نذر کردن نیاز نیست خیلی هزینه کرد..؟؟ تو این شبها بجای پهن کردن سفره های آنچنانی افطار و دعوت کردن از کسانيکه فقر و گرسنگی را نمیشناسد بهتر نیست به داد افرادی برسیم که با تمام نداری و کمبود هم چنان با آبرو و غرور روزه داری میکنند و به کسی رو نمیزنند.
پی نوشت :قابل توجه بعضی از آدمها که برای افطاری دادن سالنهای آنچنانی اجاره میکنند و به بهانه کار نیک میلیون ها تومان صرف یک شب میکنند".

اینستاگردی



احسان علیخانی خبر داد که از امشب به مناسبت لیلالی قدر تیتراژ برنامه ماه عسل را محمد علیزاده می خواند.
او نوشت: همزمان با ليالي قدر؛ تیتراژ پایانی «ماه عسل» به محمد علیزاده رسید «ماه عسل» تيتراژ ابتدايي اش را از امشب تغيير می‌دهد و ميزبان صدای محمد عليزاده خواننده پاپ است. همزمان با ليالي قدر و ايام سوگواری برای اميرالمؤمنین (ع)، «ماه عسل» تيتراژ پايانی‌اش را از امشب تغيير می‌دهد و ميزبان صدای محمد عليزاده خواننده پاپ است. ملودی اين قطعه که با ترانه‌ای از عليرضا آذر در رثای امام علی (ع) سروده شده، توسط خود عليزاده ساخته شده و تنظيم آن نيز توسط شهاب اكبری انجام شده است.
اين اولين همكاری محمد عليزاده با احسان عليخانی در قاب «ماه عسل» است، اين خواننده پيش‌تر برای ويژه برنامه سال تحويل با اين تهيه كننده و مجري همكاري كرده بود.
گفتنی است؛ مهدی يراحی برای «ماه عسل ٩٥» قطعه «نگو نگفتی» را آماده كرده بود كه اين قطعه از اداره موسيقي مجوز لازم براي پخش را دريافت نكرد و سرانجام توسط اين خواننده منتشر شد و يكي از محبوب‌ترین قطعه ها در ماه مبارك رمضان شد.

اینستاگردی



ماهان بغدادی نوشت:"سلام عرض ميكنم به هواداران بزرگ تيم پرسپوليس،باشگاه بزرگ و قابل احترام كه اسطوره هاى بزرگى به فوتبال معرفى كرده . و تشكر ميكنم از لطفتون .. ترجيح ميدم كه به پرسپوليس نيام ، همه ى هوادارانشون قابل احترام هستن ولى دلم با اونجا نبود و فكر نميكنم وقتى دلم با اونجا نيست بتونم كمكشون كنم ....، موفق باشيد ، التماس دعا".

اینستاگردی



فریبا نادری نوشت:"همه ما بارها با صحنه‌های دردآوری از مورد ستم قرار گرفتن یک کودک بی‌پناه روبه‌رو شده‌ایم، کودکانی که توسط پدران و مادران نا آگاه و گرفتار اعتیاد خود، در معرض انواع آسیب‌ها هستند و متاسفانه پناهگاهی ندارند. هدف پویش رسانه ای «بدسرپرست تنهاتر است» حمایت از کودکان بدسرپرست و درخواست از مسئولان برای اصلاح قانون کودکان بد سرپرست و نظارت جدی بر زندگی آنها است.
به همین منظور نامه ای خطاب به مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی به نگارش درآمده که در ایام شب های قدر و همزمان با سالروز شهادت بزرگ حامی کودکان بی پناه منتشر خواهد شد".

اینستاگردی



تهمینه میلانی:"غم آزرده جاني را دل آزرده مي داند غم مرگ برادر را ، برادر مرده مي داند به ياد افسران وظيفه ي جواني كه قرباني بي توجهي و سهل انگاري شدند . كيلومتر 14 گردنه ى لاى رز نيريز (گراميداشت ياد قربانيان حادثه تأسف بار سقوط اتوبوس)".

اینستاگردی


پوریا پورسرخ نوشت:"اينم از روز تولدم ،،، سر فيلمبرداري و در كنار خانواده ي برادر...خوشحالم كه خداوند به من فرصت زندگي داد... اميدوارم در كنار خانواده تون آسايش و سلامت رو تجربه كنيد ... ممنونم از يكايكتون كه به هر طريقي كه تونستيد امروز رو به ياد داشتيد.

اینستاگردی


محسن مسلمان از عشق هایش در صفحه اش رونمایی کرد.

اینستاگردی




آرش ظلی پور بعد از تمدید قرار داد مهدی طارمی نوشت:" حالا معلوم شد چرا پرسپوليس با كاوه رضايى امضا نكرد..مهدى امروز با پرسپوليس تمديد كرد تا خيال همه از خط حمله امسال راحت باشه... كاش يه هافبك طراح و يه مدافع وسط هم در كنار سيد جلال و محسن مسلمان به جمع بازيكنان اضافه مى شد ديگه همه چى تكميل بود... امسال هم پرسپوليس تيمش پرستاره است و هم استقلال.. از اون سالهاى فوتبالىِ جذاب تو راهه..تبريك از حالا به هواداراى دو تا تيم كه امسال سالِ قرمز و آبيه. در ضمن.... آقای گل دوباره به تیمت خوش اومدی".

اینستاگردی



مهدی پاشازاده نوشت:"خدا ايشالله همه ي مادرارو سلامت نگه داره، تو اين شباي عزيز براي مادر اين حقير لطفا دعا كنيد، من به معجزه ايمان دارم".


اینستاگردی


ویشگا آسایش و رضا عطاران در فیلم دراکولا.

اینستاگردی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
چقدر عکس مربوط به سربازان از دست رفته، دردآور است.انالله واناالیه راجعون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
چقدر عکس مربوط به سربازان از دست رفته، دردآور است.انالله واناالیه راجعون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۵
چقدر عکس مربوط به سربازان از دست رفته، دردآور است.انالله واناالیه راجعون.
آخرین اخبار