اصفهان؛

نیاز مجتمع آب روستایی کاشان به 12 لیتر آب در ثانیه

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان گفت: نیاز آب شرب مردم روستاهای جوشقان، استرک و فتح آباد 12 لیتر در ثانیه است و تلاش می کنیم تا این نیاز آبی را برآورده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود خاندایی با بیان این که شبکه آب شرب روستا متعلق به دهه اول انقلاب است، گفت: اصلاح 23 کیلومتر از شبکه داخلی روستا و تعویض 860 فقره از کنتور مشترکان در سال گذشته بخشی از فعالیت ها و خدمات به مردم این روستاها برای جلوگیری از هدر رفت آب بوده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط تامین و مصرف آب در نقطه سر به سر است و ضروری است نسبت به صرفه جویی در مصرف آب از طریق فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اقدام لازم انجام گیرد.
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان تفاوت قیمت آب شهری و روستایی را بعنوان یک آسیب در این حوزه ذکر کرد و گفت: هزینه های انجام گرفته برای تامین آب شرب بر اساس تعرفه های آب شهری ولی قیمت اخذ شده از مشترکان بر اساس تعرفه های روستایی است و این باعث ایجاد مشکل در خدمت رسانی می شود.
بحران آب در منطقه کاشان بسیاری از روستاها را بویژه در تابستان با مشکل کمبود آب مواجه کرده که دولت برای رفع بخشی از این مشکل مجتمع های آب روستایی احداث کرده است .


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.