قنبرزاده: احتمال انحلال نفت وجود داشت/ خبر های خوبی از نفت در 2 روز آتی می شنوید

مدیرعامل باشگاه نفت تهران جلسه امروز بازرسی کل کشور را گامی بزرگ در راستای رفع بلاتکلیفی این باشگاه دانست.

منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره جلسه ای که امروز در سازمان بازرسی کل کشور، درباره واگذاری باشگاه نفت برگزار شد،بیان کرد: امروز همراه با مسئولان کمیته واگذاری باشگاه نفت، تاج و گرشاسبی به سازمان بازرسی کل کشور رفتیم و نقطه نظرات طرفین درباره این واگذاری ارایه شد. باید بگویم جلسه روند خوبی داشت و من آن را به صلاح اعضای تیم نفت و فوتبال ایران می دانم.

وی افزود: جزئیات واگذاری باشگاه نفت در این جلسه دراختیار کارشناسان سازمان بازرسی قرار گرفت و قرار شد تا 2 روز تصمیم نهایی گرفته شود و مراتب قانونی آن پیش رود.

وی درباره این که آیا باشگاه ملوان از فهرست متقاضیان نفت خارج شده یا خیر اظهار کرد: الزامات قانونی مطرح شده در  این جلسه از باب انعقاد قرارداد واگذاری بود و چندان ارتباطی به ملوان نداشت. به طور مثال تسویه حساب با اعضای تیم و موافقت نهادهای ذی ربط بخشی از این الزامات را شکل می دهد. به هر حال در روزهای آتی تکلیف واگذاری باشگاه نفت در سایت باشگاه شفاف سازی می شود.

قنبرزاده با اشاره به احتمال انحلال باشگاه نفت گفت: من نمی توانم درباره جزئیات جلسه امروز اطلاع رسانی دقیقی داشته باشم اما یقین بدانید خروجی جلسه مثبت و به صلاح فوتبال ایران و باشگاه نفت است. چرا که اگر غیر از این اتفاق می افتاد احتمال انحلال نفت تهران وجود داشت.

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان خاطر نشان کرد: اگر این باشگاه به انحلال کشیده می شد، بی نظمی عجیبی در فوتبال ایران به وجود می آمد و اعضای تیم برای دریافت مطالبات خود با مشکلات اساسی رو به رو می شدند. همین که قرار شده در کمتر از 48 ساعت وضعیت واگذاری نفت مشخص شود اتفاق مثبتی است. یقین بدانید در این قرارداد جدید کلیه ملاحظات از جمله تضمین های مالی و نحوه تسویه حساب مطالبات بازیکنان و پرداخت بدهی های باشگاه در نظر گرفته می شود. در این واگذاری شرایطی در نظر گرفته شده که دیگر شاهد پرونده های حقوقی و انضباطی که در گذشته درباره چنین واگذاری هایی شکل می گرفت نباشیم و همه مسایل اصولی پیش رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار