آبادان؛

برپایی سفره بزرگ «افطاری ساده» در بندر هندیجان

سفره بزرگ «افطاری ساده» در بندر هندیجان پهن می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: با مشارکت مؤمنین و روزه‌داران در ماه پر خیروبرکت رمضان سفره بزرگ افطار ساده در شهرستان هندیجان برای اطعام مسلمانان که اجر و ثواب زیادی دارد پهن می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی شمیل پور افزود: اطعام هر مسلمان در ماه مبارک رمضان نزد خداوند منان بسیار عظیم و پسندیده است و ثواب فراوانی دارد و از کارهای بسیار نیک به شمار می‌رود و سبب خشنودی خداوند از بندگانش می‌شود.

وی گفت: ما با همکاری مؤمنین سفره بزرگ افطاری ساده را در شهرستان هندیجان پهن کرده و مسلمانان را مورد اطعام قرار می‌دهیم تا همه در ثواب این سفره بزرگ معنوی شریک شوند.

امام‌جمعه هندیجان افزود: در شب ولادت حضرت امام حسن (ع) بیش از 400 نفر از ایتام و فقرا را به همراه مسئولین شهرستان هندیجان در جوار شهدای گمنام اطعام کردیم.

علی شمیل پور گفت: سفره بزرگ ساده بیش از 1000 نفر را در بر دارد که با این امر خیر می‌توان سنت حسنه اطعام مسلمانان و فقرا را در بین مردم فرهنگ‌سازی کنیم تا نسل‌های بعد این امر حسنه را از یاد نبرند.

وی افزود: علاوه بر اطعام فقرا و مساکین که اجر عظیمی نزد پروردگار متعال دارد، تلاوت قرآن هم در ماه رحمت و مبارک رمضان ثواب و اجر الهی زیادی دارد .

برگزاری سفره‌های افطاری ساده که چندسالی است با رهنمود مقام معظم رهبری در سراسر کشور ترویج شده در شهرهای مختلف استان خوزستان با استقبال مردم روزه دار استان مواجه شده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: آبادان ، سفره ، افطار ، هندیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.