زنجان؛

تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : 20 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مشغول به تحصیل هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دکتر یداله رجائی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان که در فرمانداری طارم برگزار گردید با بیان اهمیت توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان طارم افزود : دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1361 با حمایت مادی و معنوی امام راحل و تدبیر مسئولان وقت کشور تاسیس شد و نهال کوچک دهه 60 به درخت تنومند و ریشه داری تبدیل شده است که میلیونها عضو دانشجو و فارغ التحصیل دارد .

وی با اشاره به توسعه دانشگاه در استان زنجان افزود : استان زنجان حدود 60 هزار دانشجو دارد که سهم دانشگاه آزاد اسلامی از این تعاد حدود 20 هزاردانشجو و معادل 33 درصد می باشد و نشان می دهد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بدون تکیه بر منابع و امکانات دولتی بیش از یک سوم بار آموزش عالی استان را بردوش می کشد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: برای توسعه علمی و آموزشی در منطقه طارم و کمک به وضع اقتصادی مرکز مصمم به حمایت از مرکز بوده و هستیم .

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: با عنایت به وضعیت خوب اقتصادی منطقه و پتانسیل‌های موجود انتظار آن را داریم که با حمایت مسئولین منطقه و با استفاده از رهنمودهای امام جمعه و فرماندار اطلاع رسانی مناسب و مطلوب به مردم انجام گیرد تا با افزایش رشته و دانشجو موجب رونق اقتصادی و فرهنگی منطقه فراهم شود.

دکتر یدالله رجائی با قدر دانی از مدیریت خوب نقی کمالی مدیریت واحد طارم برای راه‌اندازی این مرکز اظهار امیدواری کرد :مشکل اختصاص پنج هکتار زمین به این مرکز نیز هرچه سریع‌تر حل شود.

وی تصریح کرد: لازم است که مردم و مسئولان طارم نیز با جدیت خود این عقب ماندگی علمی و فرهنگی را جبران کرده و موجب رشد فرهنگی و اقتصادی منطقه را فراهم کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم با حمایت مردم و مسئولان شهرستان می تواند به عنوان مهمترین عنصر توسعه منطقه تبدیل شود .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.