اهواز؛

تجلیل از هنرمندان گتوند در ماه مبارک رمضان

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند به مناسبت ماه مبارک رمضان در مراسمی همراه با افطاری از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان گتوند تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این مراسم که در تالار ارم شهرستان گتوند برگزار شده بود ، امام جمعه شهرستان گفت: شاعر ، نقاش ، بازیگر و... از ظرفیت خدادای برای رسیدن به کمال استفاده می‌کند.

 وی افزود: ظرفیت همه ما انسانیت ماست و هنر این هست که انسانیت را به نقطه اوج و کمال برسانیم. یعنی همه انسان‌ها می توانند هنرمند باشند . همه انسانها می توانند این ظرفیت را به نقطه اوج برسانند . لذا بی هنری این نیست که من شعر و نقاشی و .. بلد نباشم ، بی هنری این است که انسان نتواند از ظرفیت فطری و خدایی خودش استفاده کند.

امام جمعه شهرستان گتوند ادامه داد: اگر شاعری ، نقاشی خطاطی بتواند آن هنر اصلی را روی صفحه بیاورد می‌گویند این هنر ، هنر متعهدانه است . زیبایی یک ظرفیت برای همه است اگر کسی این زیبایی را در ظرفیت صحیح خودش استفاده کند یک هنرمند است و اگر غیر از این باشد یک بی هنری است.

وی در ادامه بیان کرد: ان شاءالله مجموع متعهد و انقلابی و ارزشی شهرستان گتوند بتوانند در راستای آن هدف اصلی خلقت در پرتو هدایت خاتم رسولان (ص) و خط روشن و هدایتگر ولایت و امامت ، آن وظیفه و آرمان الهی که تعالی جامعه انسانی و بشری هست را تحقق بخشد و شاهد رشد و کمال یافتگی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.