از جنس ورزش برای ورزش

امیر عفراتی به عنوان جانشین رضا گل محمدی در یکی از حساس ترین حوزه های ورزشی کشور انتخاب شد.

از جنس ورزش برای ورزشبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس اینکه  رضا گل محمدی مدیرکل پیشین ورزش و جوانان البرز  با نظر وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران انتخاب شد. امیر عفراتی به عنوان جانشین رضا گل محمدی در یکی از حساس ترین حوزه های ورزشی کشور انتخاب شد.

ورزش استان البرز به دلیل استعدادهای فراوانی که در ان وجود دارد و قهرمانان ملی که در چند سال اخیر در آن پرورش یافته‌اند بسیار حوزه حساسی است و مدریت ان کار آسانی به نظر نمی‌آید و نیازمند تجربه و دانش بالا است.

 گل محمدي اسفند ماه 1392 به عنوان مدير کلي ورزش استان البرز انتخاب شد  و در اين مدت هم تلاش فراواني انجام داد تا ورزش البرز را به شرايط ايده ال تبديل کند. و در این راه موفقیت‌های نیز کسب کرد.

اما امیر عفراتی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان البرز علاوه بر اینکه خود از جنس وبدنه ورزش است، در رشته تربیت بدنی نیز فارغ التحصیل شده و با توجه به نیرو جوانی و سوابق مدیریتی که دارد میتواند برای ورزش استان البرز مفید باشد از جمله سوابق مدیریتی و ورزشی امیر عفراتی میتوان به : قهرمانی در مسابقات مختلف جهانی کشتی از جمله جام جهانی 1992 مسکو و مسابقات رومانی و گرجستان اشاره کرد. و سوابق مدیریتی وی شامل: نایب ریئس فدراسیون کشتی و دبیر ماده 5 وزارت ورزش جوانان اشاره کرد.

با توجه به حساسیت‌های بالا ورزش در استان البرز و مشکلات فراوانی که در این استان وجود دارد از جمله سرانه کم ورزشی در این استان امیر عفراتی با چالش‌های فراوانی مواجعه است که در راه نیازمند همکاری مسئولان استان است.

مدیر جوان و البته با تجربه ورزش و جوانان استان البرز باید با از بین بردن کاستی‌ها و فراهم کردن  امکانات برای جوانان البرزی مسیر پیشرفت ورزش را در این استان را هموار کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار