عضویت ووشوکار دیواندره‌ای در تیم ملی جوانان

سجاد حسینی ووشوکار دیواندره‌ای باحضوردر مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان ایران دربخش ساندای پسران عضو تیم ملی جوانان شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،ووشوکاران جوان کشور در تهران مسابقات انتخابی را در 8 وزن برگزار کردند و 16 سانداکار راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شدند.

در این رقابت‌ها سجاد حسینی به عنوان نماینده استان کردستان حضور یافت و در وزن 75 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت.

سجاد حسینی ووشوکار دیواندره‌ای در دور اول با اقتدار موفق شد در سه راند سخت و نفس گیر از سد ورزشکاری از استان ایلام عبور کرد.

این ورزشکار کردستانی در انتخابی نخست خود در مقابل محمدمهدی گرشاسبی از تهران قرار گرفت و در یک مبارزه نزدیک مسابقه را واگذار کرد.

در این رقابت‌ها دو نفر هر وزن در اردوی تیم ملی باقی ماندند و سجاد حسینی ووشوکار دیواندره‌ای دو دیدار دیگر را با محمدمهدی گرشاسبی از تهران برگزار خواهد کرد و در صورت بُرد عضو ثابت تیم ملی می‌شود.

بر اساس این گزارش، 16 سانداکار راه یافته به اردو تیم ملی تمرینات خود را از روز 7 تیرماه زیر نظر کادر فنی فدراسیون جهت حضور در رقابت‌های جهانی آغاز می‌کنند.

نفرات ثابت تیم ملی در ششمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان، طی روزهای 4 الی 10 مهرماه امسال به میزبانی بلغارستان شهر بورگاس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.