داستان استقلال و پروپچيچ كروات

باشگاه استقلال طی نامه ای به بازيكن كروات خود اعلام كرده كه پيش از شروع تمرينات برای مذاكره به ايران بياد و اين امر تا به امروز صورت نگرفته است.

داستان استقلال و پروپچيچ كرواتیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران پرو پچيچ بازيكن كرواتي آبي پوشان پايتخت كه به مدت يك فصل ديگر با استقلال قرارداد دارد. پس از اتمام فصل به كشور خود بازگشت و با توجه به اينكه مبلغی را از مطالبات خود از باشگاه استقلال طلب كار بود اين موضوع از طريق وكيلش پيگيري كرد اما از اين طرف نيز باشگاه استقلال هم طي نامه ای به اين بازيكن اعلام كرد تا قبل از آغاز تمرينات كه از تاريخ بيست و پنجم شروع مي شود خودش را به كارد فني معرفي و در تمرينات حاضر شود اما تا به امروز اين امر صورت نگرفته و پرو در تمرينات تيمي حضور پيدا نكرده است.

مسولان باشگاه استقلال نيز با توجه به قراردادي كه اين بازيكن با باشگاه دارد در ازاي هر روز غيبت جريمه اي را براي اين بازيكن در نظر مي گيرند.

به اين ترتيب پروپچيچ نمي تواند با شركت نكردن در تمرينات قرارداد خود را يك طرفه با استقلال فسخ كند و خواستار دريافت مطالبات شود چرا كه استقلالي ها طي نامه اي مكتوب به اين بازيكن اعلام كردند كه تا قبل از تمرينات براي مذاكره به ايران بيايد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.