آبادان؛

درخواست نماینده مردم شادگان برای رفع بیکاری این شهرستان

بیکاری و نبود فرصت های شغلی به عنوان عامل اصلی به خطر افتادن شاخص های امنیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی امنیتی و اجتماعی عشایر و معتمدان شهرستان شادگان گفت:دولت باید بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته نگاه کند تا با پرداخت اعتبارات عمرانی و فرهنگی، میزان وقوع جرم نیز کاهش یابد.

حجت الاسلام مجید ناصری افزود:با نگاه ویژه دولت به مناظق محروم همانند شادگان می تواند از استعدادهای بکر منطقه وجوانان به خوبی بهره برد.

یکی از قضات دادگستری شهرستان شادگان نیز در این نشست گفت:ظرفیت های عشایری موجود در شادگان، کم نظیر بوده و برای کاهش جرم مستعد است.

مهدی عسکری فراوانی حسینیه های شهرستان و وجود اماکن مقدس و مذهبی را عاملی موثر در راستای کاهش جرم در شهرستان دانست و افزود:می توان با کار فرهنگی، در راستای کاهش جرم گام برداشت.

وی گفت: لازم است، از ظرفیت های مشورتی بزرگان و سران عشایر برای کار فرهنگی بهره برد تا بخشی از جرایم نیز کاهش یابد.

فرمانده سپاه شادگان نیز در این نشست با تشریح شاخص های امنیت پایدار، از ایران به عنوان کشوری امن یاد کرد و گفت:جمهوری اسلامی ایران از نظر امنیت با کشورهای همجوار قابل مقایسه نیست .

سرهنگ حسین خنافره افزود: ایرانی قوی و قدرتمندی درمقابل دشمنان و ایرانی رحیم و عطوف در مقابل شهرونان داریم.

وی گفت:در موضوع تامین امنیت شادگان با هیچ فرد یا جریانی تعارف نداریم و تعدی بر امنیت مردم خط قرمز بسیج و سپاه می باشد که از فرزندان این شهرستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.