اهواز؛

دست پسر بچه 2 ساله در چرخ گوشت گیر کرد

رئیس آتش‌نشانی دزفول از بلعیده شدن دست پسر بچه 2 ساله در چرخ گوشت و انجام عملیات برای کمک به وی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی معظم‌فر با اشاره به گیر افتادان دست کودک 2 ساله در چرخ گوشت و اقدام برای نجات وی اظهار کرد: طی تماسی از سوی بیمارستان دزفول با سامانه 125 آتش‌نشانی خبر از بلعیده شدن دست خردسال 2 ساله در چرخ گوشت اطلاع‌رسانی و از آتش‌نشانی درخواست کمک شد.

وی ادامه داد: به‌همراه معاون عملیات آتش‌نشانی و اکیپ امداد و نجات سازمان بلافاصله عازم بیمارستان شده تا با همکاری تیم پزشکی اقدامات برای رهاسازی دست کودک انجام شود.

رئیس آتش‌نشانی دزفول تصریح کرد: متاسفانه 12 روز پیش نیز حادثه بلعیده شدن دست دختر یک و نیم ساله به سامانه آتش‌نشانی گزارش شده بود و انتظار می‌رود خانواده‌ها نسبت به این امور توجه جدی‌تر و بیشتری داشته باشند.

معظم‌فر بابیان اینکه جراحات وارد شده در این حادثه بیشتر از حادثه قبل است گفت: با استفاده از دستگاه مینی‌فرز و با تلاش 45 دقیقه‌ای آتش‌نشانی دست کودک خردسال را از چرخ گوشت رها کردیم و جهت ادامه امدادرسانی به اتاق عمل منتقل شد.

معظم‌فر در پایان عنوان کرد: این دو حادثه به فاصله 12 روز اتفاق افتاده است از والدین در خواست می‌کنم جهت استفاده از وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

انتهای پیام/ض - س
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.