تکلیف انتقال حسن زاده به سایپا تا چهارشنبه مشخص می شود

با وجود امضای توافق نامه بین سایپا و ذوب آهن برای انتقال مسعود حسن زاده به جمع نارنجی پوشان پایتخت، تکلیف این بازیکن تا 48 ساعت آینده مشخص می شود.

تکلیف انتقال حسن زاده به سایپا تا چهارشنبه مشخص می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، 2 باشگاه سایپا و ذوب آهن اصفهان ابتدای هفته جاری برای انتقال مسعود حسن زاده مهاجم ذوب آهن به سایپا توافق نامه اولیه امضا کردند و قرار شد پس از پرداخت رضایت نامه این بازیکن از سوی مسئولان باشگاه سایپا، حسن زاده به جمع شاگردان حسین فرکی اضافه شود.

با این حال گویا به دلیل اصرار کادرفنی ذوب آهن به مدیریت این باشگاه این انتقال با مشکلاتی مواجه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به این که یحیی گل محمدی و دستیارانش به حفظ حسن زاده در ترکیب تیم خود تمایل دارند، بیان کرد:
سایپا و ذوب آهن برای این انتقال پیش قراردادی  امضا کرده اند اما مثل این که یحیی گل محمدی خواستار باقی ماندن حسن زاده در تیمش است. به همین دلیل مدیریت ذوب آهن برای صدور رضایت نامه تردید دارد. مبلغ رضایت نامه آماده است و باشگاه سایپا مشکلی از این لحاظ ندارد اما وضعیت طرف مقابل هم باید برای انتقال بازیکنش مساعد باشد.

وی ادامه داد: به هر حال تکلیف خرید حسن زاده تا چهارشنبه هفته جاری مشخص می شود. البته در صورتی که این انتقال محقق نشود از بین گزینه های خارجی و داخلی، یک مهاجم را جذب می کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار