سمنان;

امضای تفاهم نامه های سرمایه گذاری بخش خصوصی با شرکت برق منطقه ای

تفاهم نامه های سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت احداث نیروگاههای خورشیدی با استفاده از انرژی تجدیدپذیر با شرکت برق منطقه ای سمنان به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمود سنگی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای سمنان گفت : این تفاهم نامه ها برای ساخت چند نیروگاه تجدیدپذیر در استان سمنان با مجموع 675 مگاوات با  شرکت های علاقمند به سرمایه گذاری در این زمینه به امضاء رسیده اند که شرایط بهتری را برای ایجاد زیر ساخت های تولید انرژی پاک در سالیان آینده و تامین برق مورد نظر واحدهای تولیدی و اقتصادی فراهم می کند.
وی در ادامه افزود : این شرکت با ایجاد شرایط مناسب و مطلوب و با وجود ساختگاههای مناسب توانسته است به عنوان یک شاخص  مهم و بعنوان یکی از اهداف مهم برنامه ششم در زمینه ترویج سرمایه گذاری و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و همچنین جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در زمینه احداث نیروگاه های تولید برق با استفاده از انرژی های تجدیدپذیرگام های مهمی بردارد.
سنگی شرکتهای گسترش شبکه پارسه  ارتباط گرمسار ، فراز پنداران آریا موج  ، انرژی جوان سمنان ، فولاد صنعت غدیر ایرانیان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ،نو آوران انرژی و صنعت دانا و solar benefit را از جمله شرکتهای دارای تفاهم نامه مشترک سه جانبه احداث نیروگاههای خورشیدی در این استان برشمرد.                  
گفتنی است شرکت برق منطقه ای سمنان در اولین همایش  سرمایه گذاری استان که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شدحضور فعال داشت و مدیر عامل این شرکت نیز  به همین دلیل از سوی دکتر محمد رضا خباز استاندار سمنان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: امضا ، تفاهم نامه ، برق ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار