کرمانشاه؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان جوانرود با حضور قاری مصری

محفل انس با قرآن کریم در شهرستان جوانرود با حضور قاری مصری دکتر فاروق الضیف در محل مسجد جامع جدید این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات در این محفل ضمن خیر مقدم و لزوم برگزاری این آیینهای معنوی گفت: نظر به اینکه درخواستهای فراوانی از سوی مردم اورامانات بخصوص جوانان در مورد حضور یک قاری مصری داشتیم ،امسال در ماه مبارک رمضان با تلاش فراوان و رایزنیهای بسیار شرایط حضور دکتر فاروق احمد الضیف در این محفل قرآنی فراهم شد.

ملا هادی رمضانی افزود: به طور قطع حضور در مساجد و قرائت قرآن و ادای فرایض دینی و تسبیحات جزء عبادات است که در کنار این عبادت ، حضور گرم حاضران نوعی تشویق و دلگرمی برای خادمان قرآنی  است تا با دلگرمی و تلاش مضاعف در زمینه تقویت این برنامه های قرآنی فعالیت خود را بیشتر کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود نیز گفت: محفل انس با قرآن شهرستان جوانرود به همت اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات و همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود برگزارشد .

محمد رئوف محمدی راد ، تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی را از اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم عنوان کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود یاد آور شد: قرآن مایه حیات روحانی ، جسمانی و زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان است و چراغی است که روشنی آن هرگز فرو نمی نشیند و انس با کلام نورانی قرآن ، قرائت ، تدبر مفاهیم و معارف بلند این صحیفه الهی و عمل به آموزه‌ها و فرامین این کتاب الهی ، به طور قطع سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.



انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، محفل ، انس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.